Complaint: teleurgesteld…….geld kwijt?????

user-70593 on 21 November 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vorige week via internet gelezen dat het concert van Duran Duran Definitief niet zal plaatsvinden.
Ik heb enkele keren de afgelopen maanden telefonisch kontakt gehad met een medewerker van See Tickets,maar ze zouden me op de hoogte houden via mail als er nieuws was.
Dat hebben ze ook gedaan,behalve nu niet terwijl het nu officeel bevestigd wordt.
De promotors van The Haque Jazz Ruud Wijkniet en Mark VanDenBergh,zijn op 1Nov.jongstleden falliét verklaart,maar er valt uit de eerdere berichten uit te maken dat er al financiéle problemen waren tijdens het festival in juni dit jaar.
Lijkt mij toch sterk dat See Tickets hier niet van af heeft geweten,en mensen die kaarten hebben gekocht(ik heb er 3)hadden kunnen inlichten van het hele gebeuren.

Desired solution:

Ik zou natuurlijk graag het geld van de tickets terug willen krijgen.
Het is voor mij namelijk heel lang sparen geweest om de tickets te kunnen aanschaffen.
Mijn Man en ik zijn beiden namelijk werkeloos sinds lange tijd.
Ik ben al meer dan 30 jaar Fan van Duran Duran dus heb ik een klein spaarpotje voor het geval de band weer eens een optreden geeft in Nederland.
Mocht het zo zijn dat ik mijn geld niet terug krijg,zal ik mocht Duran Duran in 2012 alsnog een nieuwe datum plannen ik niet kunnen gaan .
Kan namelijk niet weer meer dan €150,00 uitgeven voor nieuwe tickets.
Ja,en als echte fan ben je dan zeer teleurgesteld.
Hoop dat See Tickets mij maar zeker ook andere Fans die tickets gekocht hadden,een goed bericht kunnen geven en ons tegemoet kunnen komen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Na het definitief niet doorgaan van het concert van Duran Duran hebben wij alle klanten geïnformeerd.
We betreuren dat er door het faillissement van de organisator geen restitutie kan worden geboden.
Er is daarom lang gezocht naar een oplossing, die helaas niet kon worden gevonden.

Mocht u uw vordering nog niet hebben ingediend dan verwijzen wij u door naar de curator Mr. S.H. Broeseliske via mm@brvl.nl.

All complaints of