Complaint: afrekening jaarverbruik

user-70654 on 22 November 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

bij de eindafrekening zijn de verkeerde beginstanden gebruikt. Deze standen zijn d.m.v. de meterstandenkaart opgestuurd.nu wordt er gezegd dat ze deze kaart nooit ontvangen hebben en ik nu aan moet tonen dat dit de juiste standen zijn??? je stuurt toch niet voor niets de kaart in.wordt van het kastje naar de muur gestuurd, als de NEM er niet meer uitkomt moet ik contact met STEDIN opnemen en visa versa.Werkelijk een onbegonnen zaak. Heb het gevoel niet serieus genomen te worden. Het gaat hier wel om een bedrag van ruim 4000.- Euro

Desired solution:

dat de standen die ik ingestuurd heb ook daadwerkelijk gebruikt worden.Kopie van de ingestuurde kaart is in mijn bezit. verder zou ik graag 1 persoon voor mijn klacht hebben, nu moet ik elke keer het hele verhaal weer uitleggen want volgens mij doen ze niet aan dossiervorming.
deze zaak loot nu al vanaf maart, stapels brieven en mails verzonden. WAKKER WORDEN, ik wil hier een oplossing voor.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that NLE posted

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Hoezo opgelost, helemaal niets opgelost. Moet gewoon betalen. Het kan toch niet waar zijn dat je als nieuwe klant met een geschatte meterstand begint.Lekker makkelijk om te zeggen dat ze de kaart niet ontvangen hebben terwijl ik hier een kopie van heb.

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben u telefonisch en per e-mail op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

All complaints of