My complaint:
Terwijl mijn man ruim op tijd naar de halte liep, kwam lijn 24 – kenteken BX GD 17- voorbij gereden. Veel te vroeg. Snel terug naar huis, raam van de auto krabben en erachter aan. We rijden niet de gehele route maar direct door naar Borger, en daar stond lijn 24 inderdaad al te wachten. Ja, je kan lekker snel doorrijden als je overal te vroeg bent, want dan staat er nog niemand. Omdat ik graag mijn man met de bus wilde laten gaan (liever niet in de mist rijden en bovendien heb ik nog andere zaken te doen) reed mijn man netje naar de parkeer plaats en liep naar de bus. Helaas negeerde de bus chauffeur hem, ondanks dat mijn man zwaaiend aangaf mee te willen. Voor zijn neus werden de deuren gesloten en reed de bus chauffeur in hetzelfde moordende tempo – ondanks de mist- door. Uiteindelijk heb ik mijn man maar zelf helemaal naar Assen gebracht, op tijd rijden is goed, maar veel te vroeg is net zo klant onvriendelijk als veel te laat komen. (22-11-2011 lijn 24 Nieuw- Buinen bus zou 8.10 moeten rijden, maar sjeesde al veel eerder voorbij-> Assen)
Desired solution:
Dat Q Duzz de chauffeur hierop aanspreekt en hiervoor zijn excuses aanbiedt. En uiteraard in vervolg gewoon op tijd rijdt, niet te laat maar ook niet te vroeg.