Complaint: Pakket van KPN niet geleverd op de vermelde levertijd

user-70701 on 22 November 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op zondag vond ik twee briefjes in mijn brievenbus dat er een pakket van de KPN was geprobeerd te bezorgen maar dat ik niet thuis was. Het volgende moment waarop deze zou worden aangeboden zou 22 november tussen 12.00 uur en 18.00 uur zijn. Ik heb de hele middag zitten wachten op mijn pakket maar om 18.00 uur nog steeds niets ontvangen. Uiteindelijk is het pakket om 19.15 uur bezorgd. Ik ben blij dat het er is maar wel erg teleurstellend dat het niet binnen de gestelde tijd is.

Desired solution:

nooit meer doen!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of