My complaint:
Ik heb al jaren slechte ervaringen met Selekt Vracht. De laatste deze week. Ik heb op zondagavond voor 22.00 uur een Nespresso-apparaat bij Wehkamp besteld. Heel duidelijk aangegeven dat ik deze graag op dinsdag 22.11.2011 tussen 18.00 en 21.00 uur afgeleverd wil hebben. Wehkamp bevestigd. Ik vanaf 16.00 uur thuis zitten wachten. Geen Selekt Vracht en dat terwijl wel op de website van Wehkamp stond ‘chauffeur met pakje onderweg’en later ‘pakje bezorgd’. Niet dus. Wehkamp lost het netjes op. Er wordt een nieuwe gestuurd. Ik heb met Selektvracht gebeld. Die zeggen dat mijn pakje volgens hun systeem keurig is afeleverd. Niet dus! Ik heb een maand of twee geleden een mooie dvd/cd-set besteld. Ook deze is nooit afgeleverd. Ook hier een goede leverancier die mij een nieuwe stuurde. Een aantal maanden geleden boeken bij NRC. Vier weken op de boeken gewacht. Bleek later dat deze al twee weken eerder bij een buur waren afgeleverd. Stom van de buur natuurlijk maar ook Selektvracht had mij moeten laten weten dat ze bij de buur lagen. Selektvracht doet maar wat hun uitkomt. Het interesseert ze geen zier dat je zit te wachten. En dat terwijl je er dik voor betaalt! Ik verdenk, en ik vind het erg om te zeggen, dat de chauffeur soms met pakjes aan de haal gaat. Ik heb alleen geen bewijs.
Desired solution:
Ik wil dat onderzocht wordt of de chauffeur wel betrouwbaar is. De afgelopen maanden dus meerdere bestellingen niet gekregen.
Het gaat hier trouwens om rayon Amsterdam.