My complaint:
ik heb begin mei 2011 een aanvraag gedaan naar youfone met nummerbehoud er is toen 17 mei 9,95euro van mijn rekening gehaald voor nummerbehoud en abodement voor 2 jaar,daarna heb ik 1 keer een smsje gehad van er is een probleem met een meinummer of zoiets,dus ze hebben 9,95euro van mij genomen en niets meer laten horen.Nuis het24november en krijg ik een email van dat hun geen nummerbehoud kunnen doen en als hun niets van mijn kan horen dat ik een ander nummer krijg,ik vind dit een beetje te ver gaan ,ik vindt dat hun niet geleverdt hebben wat we afgesproken hadden dat hun mij geen gedwongen abodement geven zonder mijn nummer en ook niet meer na bijna 6maanden laten wachten.gr.j.a.van boven
Desired solution:
ik wil mijn geld terug dat ten eerste en ik wil het contract ontbonden willen hebben wegens niet leveren van product en ook nog een keer 6 maanden te hebben gewacht.