Complaint: Verkeerde kaartjes, onterechte behandeling

user-71336 on 27 November 2011 about PATHE in category Bioscopen & Theaters

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben onlangs met mijn vriend van plan geweest om naar Twilight Breaking Dawn Part 1 te gaan, om 21.15u. Echter kregen wij kaartjes van de cassiere van 18.20u. Onze fout was dat we niet hebben gezien dat het tijdstip niet goed was, maar wij gingen er natuurlijk ook vanuit dat dat gewoon klopte. Het is immers niet onze verantwoordelijk als consument om te kijken of wij krijgen waar we om vragen.
Toen wij met onze verkeerde kaartjes vervolgens naar de voorstelling van 21.15u gingen, kwamen wij gewoon door de kaartcontrole heen (!!!). We hebben popcorn en cola gekocht, en zijn in de zaal gaan zitten. Vervolgens werden wij van onze plaats gehaald door andere mensen die ook onze plaatsen hadden. Wij kwamen er toen achter dat het de verkeerde kaartjes waren en zijn naar de cassiere gegaan. De voorstelling was, natuurlijk, uitverkocht en we konden niet meer naar de film. We hebben als vergoeding vrijkaartjes gekregen, maar we zijn hier niet tevreden mee. Het gaat niet alleen om het geld dat we kwijt zijn, maar ook ons leuk avondje uit. Daarnaast hebben we ook popcorn en cola gekocht die we vervolgens (begrijpelijk) niet meer wilden eten en daar ook bijna 10 euro aan hebben uit gegeven. Toen wij dit probeerden te bespreken met de manager, was hij erg bot tegen ons. Hij bleef benadrukken dat het onze eigen keuze was geweest om eten en drinken te kopen, en vond de manier waarop zij ermee om waren gegaan al “erg vriendelijk”.

Desired solution:

Wij zouden het geld van het eten & drinken terug willen krijgen (8,70 euro) en misschien nog een andere vorm van vergoeding voor onze verpeste avond (?)

All complaints of