Complaint: Antwoord cq reactie en bevestiging op mijn vragen mbt mijn aanvraag.

user-71934 on 30 November 2011 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb enige weken geleden een Sim Only abonnement aangevraagd met 250 minuten en 80 sms met een contract voor 2 jaar voor 4,45 euro via hun site met nummer behoud.
Echter door een storing op de site ging deze iedere keer terug naar een contact voor 1 jaar zonder sms voor 5 euro en nog wat.
Direct daarna heb ik een mail gestuurd dat er een storing was en de aanvraag een contract voor 2 jaar moest zijn met 80 sms voor 4,45 euro per maand.
Ik heb inmiddels 5 keer naar de bestellijn gebeld zij verwijzen mij naar de klantenservice, de klantenservice stuurt mij iedere keer terug naar de bestellijn. Allebei zeggen ze dat zij niet in het systeem kunnen kijken en mij niet verder kunnen helpen. Waar moet ik dan heen?
Ze hebben wel snel 9,95 euro van mijn rekening gehaald.
Ik heb ook diverse mails gestuurd maar ik krijg maar geen antwoord, er wordt zelfs niet gereageerd op mijn mail.

Desired solution:

Zoals ik al aangaf.
1. Graag bevestiging dat het abonnement aangepast is. naar 2 jaar met 80
sms voor 4,45 euro per maand wat ik besteld had

2. Bevestiging dat mijn abonnement opgezegd wordt /is bij T-mobile

3. Hoelang dat ongeveer nog gaat duren.

Kortom duidelijkheid EN ANTWOORD

Als ze geen antwoord kunnen/willen geven dan geld terug storten en aanvraag annuleren.

Dit zijn schijnbaar 3 hele moeilijke vragen want hier kunnen ze maar geen antwoord op geven.

Ik wil weten waar ik aan toe ben anders ga ik naar een andere provider

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Responded on 02 December 2011 at 19:22

Voor zover ik kan zien is het opgelost.
Alleen jammer dat zij dit niet op een normale manier afgehandeld hadden. Ook vindt ik het Jammer dat zij nog niet hebben aangegeven per waneer mijn abonnement bij T-mobile beëindigd wordt en de nieuwe sim opgestuurd wordt.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Youfone.nl posted

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

afgehandeld met klant

All complaints of