Complaint: Tringg

user-72044 on 01 December 2011 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Er is mij geenszins gemeld dat ik over mijn bundel ben gegaan. Ik heb juist het Tringg abonnement genomen om niet over mijn bundel heen te kunnen gaan. Hiermee werd ook altijd geadverteerd. De ene maand wordt geadverteerd dat je nu eindelijk een bundel hebt die je niet kan overschrijden, de volgende maand krijg je een mailtje dat Tringg wordt overgenomen door KPN/Simyo, met de mededeling dat er niet verandert. Dan krijg je een rekening van 500euro.
Ik ben in de veronderstelling geweest, dat ik ervan op de hoogte wordt gesteld als ik mijn bundel overschrijd.
Ik heb nu een rekening van 500euro.

Desired solution:

Simyo laat de klanten weten dat zij over de fair use heen gaan zoals ook bij tringg was en de afspraak was dat dit niet zou veranderen. Kwijtschelding van overschrijding lijkt me eerlijk.

All complaints of