Complaint: black berry abonnement

user-72365 on 03 December 2011 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

voor mijn zoon een black berry abonnement met 250 bel minuten en 80 smsjes afgesloten op maandag 29 november bij youfone. In de middag kon hij wel bellen en sms-en maar helaas kon hij geen gebruik van blackberry provider….maandagmiddag gebeld, ze zouden het nummer opnieuw aktiveren,kan 24 uur duren. Woensdag nog niets, weer gebeld. Krijg wat instructies om de instellingen te veranderen. Donderdag weer geen blackberry provider. Weer gebeld….vrijdag weer gebeld, ze zouden nu via het netwerk van kpn opnieuw activeren…?? Ben inmiddels een week verder…..geen blackberry provider!!
Waardeloos als ik dit had geweten dan had ik geen 2 jarig contract afgesloten bij youfone!

Desired solution:

Als het netwerk van blackberry het doet!!! Er is al een week voorbij!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Nummer wordt nagekeken en de BIS wordt op het netwerk geactiveerd mocht dat niet het geval zijn.

All complaints of