My complaint:
Met de hele familie gaan we al jaren in januari een weekend naar een centerparcs-park. Vaak tot tevredenheid. Er is echter wel een groot probleem dat we vaak niet in het park van onze voorkeur terecht kunnen. Dat is heel raar, want we boeken in augustus – oktober en dan kan je gewoon boeken voor het betreffende park, in dit geval Zelande. Nu zijn we vrijdagavond gebeld door Centerparcs dat het park in het door ons geboekte weekend niet open is. Dat vind ik zeer raar, waarom kan je dan wel boeken voor dat weekend. De sluiting wordt toch niet pas nu bepaald? En de oplossing is dat we naar een ander park moeten uitwijken. Dat frustreert enorm. Zoals in de titel beschreven is dit al de vierde keer in de zes jaar dat we dat doen. Vorig jaar ging het goed en dachten we dat het nu wel voor elkaar was. Maar dat het nu weer hetzelfde verhaal is, dat is erg jammer. We zijn dan ook van plan dat dit de laatste keer is dat we naar een Centerparcs gaan. Ik hoop dan ook nog op een reactie van het webcare team. We hebben vrijdagavond daar al een reactie naar toe gestuurd en tot op dit moment nog geen reactie gehad. Dat is ook teleurstellend.
Desired solution:
De vorige keer is door de directeur van het klantenservice team persoonlijk contact opgekomen en is een goede coulanceregeling getroffen. Dat zouden we dit keer graag opnieuw zien.