Complaint: vak weg?

user-72836 on 06 December 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na 1.5uur reizen in ahoy aan te zijn gekomen zijn we op zoek gegaan naar onze plaatsen.. Toen bleek dat ons vak Gn niet in gebruik was..een miscommunicatie noemden ze het.. ga maar ergens zitten en kijk maar of er dan iemand komt. Na ongeveer 24 keer van plaats te zijn veranderd zijn we tegen het einde dan min of meer ergens op het dak beland 3tribunes hoger,schandalige organisatie! Heb lang gereden om er te komen, maar nog langer door ahoy gelopen om ergens te kunnen zitten. Daar neem je dan vrij voor..

Desired solution:

Vergoeding van de entreekaartjes en reiskostenvergoeding a 240km die ik voor.niks gereden heb.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De zaal-/ rangindeling wordt vastgesteld door de producent. Dergelijke klachten worden daarom door de producent in behandeling genomen. We hebben de klant het e-mailadres gegeven waar de klacht kan worden ingediend.

All complaints of