Complaint: spijkerbroek

user-73159 on 08 December 2011 about Paypal in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb bij PHATLIFE drie broeken besteld waarvan er twee zijn geleverd. De derde niet, dit staat ook aangegeven op de pakbon. Ik heb dus zwart op wit dat de broek niet is geleverd!!!
Het bedrijf is telefonisch niet bereikbaar en mails worden ook niet beantwoord.

Desired solution:

Paypal suggereerd dat ze 100% veilig zijn, dus zij moeten de 30 euro van de broek maar terug halen.
Dus als ik mijn geld terug krijg ben ik tevreden.

Ik heb bij paypal al een klacht ingediend maar zij beschouwen de zaak als gesloten. Met andere woorden zoek het maar uit.

Wat is dan nu nog het verschil tussen Paypal en een gewone overboeking met een normale bank??

Bij een gewone bank moet ik maar hopen dat de bestelde goederen die vooruitbetaald zijn worden geleverd en bij paypal dus ook.

Als ik mijn geld niet terug krijg slaat de slogan 100% veilig dus nergens op en kan ik die dus uitleggen als misleidend. Laten we hopen dat het zover niet komt.

Met vriendelijke groet,

Jan Schreurs
gjws1959@gmail.com

All complaints of