Complaint: kaarten wicked

user-73580 on 11 December 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik had via een vriendin kaarten bestelt( tweede kaartje gratis) voor wicked op woesdag 30 nov. Omdat ik maandag 28 nov. nog geen kaarten had heb ik gebeld met seetickets toen kreeg ik te horen dat er wat fout was gegaan met de betaling en dat de kaarten weg waren gegeven ,ik was heel boos waarom hadden ze dan niet even gebelt of zo .
We konde nog wel op rij 10 en 11 stoelen 8 dan zaten we achter elkaar ,maar we besloten het toch maar te doe we hadden namelijk ook al een hotel geboekt.
Toen we later thuis kwamen bleken er twee kaarjes te liggen voor de voorstelling van wicked .Die moeten dus na woensdag ochtend zijn bezorgd of misschien nog later dat weet ik niet.Het bedrag voor deze kaarten was al op 22 nov. van de rekenig afgeschreven.

Desired solution:

Ik wil de 85 euro die ik voor die kaarten betaalt heb terug krijgen aangezien we hier geen gebruik van hebben kunnen maken.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Ten tijde van het melden van uw klacht op klacht.nl was See Tickets hierop nog niet actief. Uw klacht wordt vanwege deze reden afgesloten.

All complaints of