Complaint: Koffer zwaar beschadigd door toedoen arke medewerker

user-73840 on 12 December 2011 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Aan het einde van onze vakantie in Mexico werden we opgehaald door een bus, net als mensen van andere resorts die ook met Arke naar Nederland gingen vliegen die dag.
Tot onze verbazing was er onvoldoende ruimte voor onze koffers. (dit met een half volle bus!!)
waarbij onze koffer er bij iedere stop om andere gasten van Arke op te halen uit gegooid(!)er werd door de buschaffeur onder toeziend oog van een medewerkster van Arke tegen de koffers letterlijk getrapt, meerdere malen om deze alsnog passend in het te kleine laadruim te krijgen.
Dit met het resultaat dat onze koffer ernstig beschadigd is geraakt.
De koffer is nu onbruikbaar, en we hebben de koffer moeten laten sealen in plastic om de inhoud nog kompleet naar Nederland terug te krijgen.
Bij aankomst op de luchthaven in Cancun is dit direct gemeld aan de reisleidster, die na ong. ons 20 min te hebben laten wachten terug kwam met de melding dat we een vergoedding van 30 usd konden ontvangen, en bij thuiskomst het maar allemaal op de reisverzekering moesten gooien, en aangeven dat dit in het vliegtuig was gebeurt.
Wij hebben haar direct verteld dat dit fraude heet, en dat Arke zelf de schade 100% zou moeten vergoeden.
Na veel moeite was ze dan in staat een verklaring op te maken, wel met fouten erin.

Het is belachelijk om klanten aan te zetten tot oplichting!! en chaffeurs in dienst te nemen die tegen koffers van klanten trappen.

Desired solution:

volledige vergoeding van koffer, en excusses.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Responded on 03 January 2012 at 09:32

Koffer is vergoed. zelfts zonder bon.

netjes afgehandeld.

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Vanzelfsprekend betreuren wij het dat de koffer van de klant beschadigd is geraakt tijdens de transfer. Wij gaan de gang van zaken tijdens de transfer met onze agent in Mexico bespreken. Wij hebben de klant gesproken en de klacht met hem opgelost.

All complaints of