Complaint: Wicked-tickets “bestellen”

user-74196 on 13 December 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Al 5 weken geleden begonnen met het proberen te bestellen van tickets voor Wicked; 2 normale en 1 met AD-musicalcard.

1e week: via de site proberen te bestellen. Betalingsfout. Nummer achtergelaten bij klantenservice. Niet meer teruggebeld.

2e week: 15 minuten (dus 15 x 0,45 cent kwijt!) gebeld, telefonisch besteld. Kreeg een e-mail voor de betaling. Betalingsfout. Weer bijna een kwartier gebeld. Toen maar gevraagd om automatische incasso.

4e week: nog niks afgeschreven van mijn rekening. Weer een kwartier gebeld. Ik moest het nog maar even afwachten.

5e week: nog steeds niks afgeschreven. E-mail gestuurd met de vraag of het ooit nog gaat gebeuren. Geen reactie. Bellen doe ik niet meer want ik ben al 45 x 0,45 cent kwijt en dat zie ik niet terug komen. Die tickets kan ik denk ik wel op mijn buik schrijven! Ik hoef ze eigenlijk ook al niet meer. Wat een belabberd systeem.

Desired solution:

Gewoon betalen en tickets opsturen, is toch niet zo moeilijk mensen? :s

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Responded on 06 January 2012 at 20:07

Helaas kreeg ik pas weken later te horen dat mijn reservering was komen te vervallen, ook al had ik meer dan genoeg op mijn rekening staan voor de automatische incasso! Doordat het zo laat werd meegedeeld was ik mijn goede plaatsen kwijt en zit ik nu achteraan aan de zijkant, heb ik meer dan 30 euro uitgegeven aan het bellen naar Seetickets en zijn de kaarten ook ineens 10 euro per stuk duurder geworden. Uiteindelijk dus meer dan 60 euro extra kwijt! Bedankt!

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

het eenmalig incassa was door de bank geweigerd. Mw heeft inmiddels een nieuwe reservering gemaakt

All complaints of