Complaint: Klacht wordt niet volledig opgelost…

user-71849 on 14 December 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Het vervolg op mijn eerdere klacht http://www.klacht.nl/selektvracht/klacht/pakket-gestolenverdwenenniet-afgeleverd-u-mag-kiezen/#comments Zoals ik al schreef ga ik ervanuit dat minstens de belkosten vergoed worden aangezien jullie het pakketje meer dan 2 weken hebben vastgehouden en onjuiste informatie hebben geplaatst op tracktrace… Het heeft mij ontzttend veel tijd en frustratie gekost om meer dan 20 emails te sturen en steeds maar te vernemen dat er niks gebeurd. Jullie kwamen pas in actie toen de verzender contact opnam. Uiteindelijk blijkt dat ik al die tijd de waarheid heb gesproken. Ik hoor graag vandaag nog of de belkosten vergoed worden…

Desired solution:

Op zijn minst de belkosten vergoeden. Ik heb er namelijk veel tijd, energie en geld ingestoken om het pakketje boven water te krijgen...

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben bij de auteur van deze klacht een specificatie opgevraagd van zijn of haar telefoonrekening. Zodra wij deze ontvangen hebben worden de belkosten zo spoedig mogelijk naar de auteur van deze klacht overgemaakt.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of