Complaint: onbeschoft

user-74315 on 14 December 2011 about Incasso Unie in category Incassobureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik kreeg een brief in september heb gelijk gebelt hier over met inkasso unie
kreeg te horen kon geen betalingsregeling krijgen WANT het dossier numer lag stil
dat hielt in dat inkasso unie in gesprek nog was met yvrosier ik zou nog bericht ontvangen hoe of wat
maar vandaag valt er dus een brief in de bus 14-12-2011
dat ik binnen 48uur moet betalen ik gelijk bellen en vragen van hoe dat kon
kreeg dus te horen door een medewerkster die haar naar dus niet wilde melden dat ik gewoon in september had moeten betalen dat terwijl het dossier stil lag
ik probeer haar dat te vertellen zegt ze heel droog ja mevrouw u praat steeds door mij heen laat mij nu eens mij verhaal vertellen nee ho u zegt alleen dat ik gewoon had moeten betalen voor iets wat stil ligt
nu heb ik voor de zoveelste keer maar weer gemaild en een brief de deur uit gedaan op haar aan raden
want ik snap nu niks meer van de een zeg daar zus de andere zo
word daar nog maar eens wijs uit

Desired solution:

duidelijker zijn naar de mensen toe
en ook niet zo onbeschoft antwoorden als mensen iets vragen
ik weet wel dat dat juist de meeste mensen afschrikt
maar andere mensen kunnen daar dus kanp zenuwachtig van worden en zich verder in de schulden werken om hun maar ineens te betalen

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Incasso Unie

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Incasso Unie

Incasso Unie

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Is met klant opgelost.

All complaints of