Complaint: 9e week: geen folders ontvangen

user-74336 on 14 December 2011 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

L.S.,
Vorige week heb ik doorgegeven aan de klantenservice van Em-Té dat wij al 8 weken geen folders meer ontvangen hadden. Zij hebben dit doorgegeven aan U en U hebt ons een brief gestuurd, dat wanneer het zich weer eens voordoet, ik me moet melden op deze site.
Ziehier…. mijn mail, tot op heden (14/12: 14.35 uur) geen folders ontvangen in onze straat. Heb ook de buren gevraagd en zij ontvangen ook niks.

Desired solution:

Als wij vanaf heden in onze straat: Hopvlinder, 4904 ZJ Oosterhout onze folders weer ontvangen.

Het is uitstekend gegaan tot ong. september jl. Toen is het meisje gestopt wat het al jaren deed en daarna hebben we nog 1 of 2x ontvangen en daarna niets meer.

Ik hoop dat U de verantwoordelijke tot de orde roept, zodat wij vanaf nu ook weer de folders mogen ontvangen.

Alvast bedankt.

Vriendelijke groet,

André van den Dungen

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Responded on 21 December 2011 at 15:42

Ik zag de jongen schielijk bij mij de folders in de bus duwen, maar niet meer bij de buren links of rechts langsgaan. Het kan natuurlijk zijn dat zij geen folders willen hebben, ik zal het wel eens vragen en anders laat ik hen ook contact met jullie opnemen. Bedankt in ieder geval dat het voor mij opgelost is.

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Goedemiddag. De coordinator heeft de bezorger en de moeder van de bezorger er op aangesproken. Tevens hebben wij deze bezorger een nieuwe adressenlijst + wijkplattegrond meegegeven.

All complaints of