Complaint: Nokia C3 mms werkt niet

user-74387 on 16 December 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Afgelopen september heb ik mijn abonnement verlengt bij belcompany. Alles was prima geregeld tot dat ik erachter kwam dat ik geen mms berichten kon versturen. Nu meerdere mails en telefoontjes verder is het nog steeds niet opgelost. Ik ben vandaag weer terug gegaan naar de winkel en daar kreeg ik te horen dat ze niets voor me konden betekenen. U begrijpt natuurlijk wel dat ik daar best kwaad om ben! Als ik de simkaart uit het toestel haal en in me oude mobiel stop doet die het wel gewoon dus waar ligt het dan aan? Ik heb een twee jarig abonnement afgesloten en ik wil gewoon dat het nu wordt opgelost.

Desired solution:

Ik wil gewoon dat het probleem wordt opgelost desnoods met een ander toestel.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte klant,

Inmiddels hebben we u benaderd met een suggestie tot oplossen van uw klacht. Wij gaan ervan uit dat uw klacht op de door ons aangedragen manier wordt opgelost.

Excuses voor het eerder ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,

BelCompany Webcare

All complaints of