Complaint: Afspraak niet nakomen

user-74639 on 16 December 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op vrijdag 9/12 een briefje gevonden, wegens geen gehoor. Op zaterdag 10/12 tussen 09:00 en 13:00 zou het pakketje opnieuw worden aangeboden. De hele zaterdag thuis gebleven; géén pakketje. Vervolgens ligt er op dinsdag 13/12 weer een briefje wegens geen gehoor. Niet bij de winkel onder mijn huis afleveren, zoals elke andere postbesteller doet, maar nu een notitie dat ze op woensdag 14/12 tussen 18:00 en 21:00 zouden langskomen. Volgende avond sporten afgezegd en gewacht, opnieuw geen pakketje. Op donderdag 15/12 gebeld. Althans geprobeerd, want lange tijd wordt er gewoon niet een telefoon opgenomen bij depot Kralingen. Eindelijk een medewerker aan de lijn, die me beloofd dat een collega, die bij mij om de hoek woont, het na werktijd meeneemt en rond 20:00 alsnog bij mij zal afleveren. U raadt het al, wéér een avond voor niets thuisgebleven. Vandaag maar wéér gebeld. Opnieuw lange tijd geen gehoor. Dan maar Utrecht gebeld, het hoofdkantoor, waar men na enig speurwerk vertelde dat het pakketje retour was gestuurd naar de afzender… Omdat het nu weer uit hun handen was moest ik maar contact met de afzender opnemen, om het opnieuw te regelen. Ook de verzendkosten, waarvan ik vind dat die ondertussen niet meer van toepassing zouden moeten zijn, moest ik maar bij de afzender proberen terug te halen. Kralingen maar weer gebeld. Door blijven bellen tot eindelijk de telefoon beantwoord werd. Daar lag volgens de medewerker het systeem plat. Op mijn vraag waarom er geen afspraken nagekomen waren kon zij, doordat het systeem plat lag, geen antwoord geven. Op mijn opmerking dat een besteller die zijn afspraken niet nakomt niks te maken heeft met het systeem, bleef het stil. Wel zou ik teruggebeld worden, maar daar geloof ik intussen niets meer van.

Desired solution:

Spoedige levering van het pakket en teruggave van verzendkosten; desnoods ga ik het zelf halen bij depot Kralingen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Responded on 22 December 2011 at 14:05

Ik vind dit niet echt een bevredigend antwoord van Selektvracht. Ik ben gisteren gebeld door de afzender. Ze vertelde me dat volgens Selektvracht mijn adres niet zou bestaan én dat Selektvracht meerdere keren aan de deur heeft gestaan. Beetje vreemd. Het zal opnieuw worden verstuurd, helaas weer via Selektvracht, dus ik ben bang dat het wel weer eens fout kan gaan... Vreemd dat Selektvracht niet op een normale manier kan leveren, kan reageren en afspraken na kan komen. Dit heeft bij mij voor veel irritatie gezorgd en zolang het pakketje er nog niet is zal die irritatie wel blijven.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben de auteur van deze klacht geadviseerd om contact op te nemen met de afzender van het pakket. Helaas is het pakket al retour en kunnen wij dit niet terughalen. Wij hebben aangeboden om eventuele bezorgkosten te vergoeden mocht het er opnieuw betaald moeten worden voor het bezorgen.

Wij hebben de auteur van deze klacht onze excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of