My complaint:
Op vrijdag 9/12 een briefje gevonden, wegens geen gehoor. Op zaterdag 10/12 tussen 09:00 en 13:00 zou het pakketje opnieuw worden aangeboden. De hele zaterdag thuis gebleven; géén pakketje. Vervolgens ligt er op dinsdag 13/12 weer een briefje wegens geen gehoor. Niet bij de winkel onder mijn huis afleveren, zoals elke andere postbesteller doet, maar nu een notitie dat ze op woensdag 14/12 tussen 18:00 en 21:00 zouden langskomen. Volgende avond sporten afgezegd en gewacht, opnieuw geen pakketje. Op donderdag 15/12 gebeld. Althans geprobeerd, want lange tijd wordt er gewoon niet een telefoon opgenomen bij depot Kralingen. Eindelijk een medewerker aan de lijn, die me beloofd dat een collega, die bij mij om de hoek woont, het na werktijd meeneemt en rond 20:00 alsnog bij mij zal afleveren. U raadt het al, wéér een avond voor niets thuisgebleven. Vandaag maar wéér gebeld. Opnieuw lange tijd geen gehoor. Dan maar Utrecht gebeld, het hoofdkantoor, waar men na enig speurwerk vertelde dat het pakketje retour was gestuurd naar de afzender… Omdat het nu weer uit hun handen was moest ik maar contact met de afzender opnemen, om het opnieuw te regelen. Ook de verzendkosten, waarvan ik vind dat die ondertussen niet meer van toepassing zouden moeten zijn, moest ik maar bij de afzender proberen terug te halen. Kralingen maar weer gebeld. Door blijven bellen tot eindelijk de telefoon beantwoord werd. Daar lag volgens de medewerker het systeem plat. Op mijn vraag waarom er geen afspraken nagekomen waren kon zij, doordat het systeem plat lag, geen antwoord geven. Op mijn opmerking dat een besteller die zijn afspraken niet nakomt niks te maken heeft met het systeem, bleef het stil. Wel zou ik teruggebeld worden, maar daar geloof ik intussen niets meer van.
Desired solution:
Spoedige levering van het pakket en teruggave van verzendkosten; desnoods ga ik het zelf halen bij depot Kralingen.