Complaint: Activatiefout KPN, Maand nodig voor aansluiten

user-63464 on 19 December 2011 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben van Tele2 overgestapt naar KPN glasvezel. Toen ik mij aanmeldde bij KPN werd ik 3 dagen later gebeld dat ik aangesloten kon worden diezelfde week nog.
Toen de monteur kwam bleken er echter administratieve fouten gemaakt te zijn. De activering kon geen doorgang hebben.

KPN heeft n.l. een fout gemaakt bij het aanmaken van mijn inloggegevens. Daardoor moet opnieuw een nieuwe inlognaam aangemaakt worden op mijn naam.
Ik wordt wel afgesloten bij TELE2 terwijl nu KPN 25 dagen nodig heeft om de oude inloggegevens uit het systeem!!! te krijgen en een nieuwe inlog aan te maken.

De klantenservice weigert hier iets aan te doen en legt de telefoon neer als ik vraag om een emailadres om mijn klacht in te dienen. Ik ben n.l. ineens geen klant terwijl het wel 25 dagen duurt om uit het systeem gehaald te worden. Allen via brieven valt er te communiceren, via mail is niet mogelijk. Men weigert een tweede lijn of probleemafdeling in te schakelen en legt gewoon neer!

Desired solution:

Vandaag nog gebeld worden door iemand die persoonlijk zorgt dat de administratieve fout met voorrang wordt geregeld. Dus handmatig uit het systeem halen en opnieuw een nieuwe inlog aanmaken. Dan volgende week alsnog activeren (de modem etc. hangt al aan de muur).

All complaints of