Complaint: Contract beëindigen.

user-75132 on 19 December 2011 about Fit 4 Free in category Sportclub/-school

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn klacht is de volgende:
Begin september heb ik mijn Fitness-abonnement en het contract (waar je ongevraagd aan vast zit) van de kortingspas opgezegd. Dit heb ik aangetekend verstuurd. Normaal gesproken zou je binnen 10dagen(wat al er ruim is) een reactie kunnen verwachten met de bevestiging. Na ruim drie weken nog steeds geen antwoord. Dan moet je gaan bellen a40ct per min. Zwaar belachelijk tarief. Om vervolgens te horen dat ze niet kunnen zeggen of er al dan niet een aangetekende brief is aangekomen. Verder wordt er gezegd dat er een achterstand is met de administratie en dat de gebruikelijke 10 werdagen, nu +- drie weken is.
Na ruim zes weken krijg je dan bericht dat je contract wordt opgezegd per 18/10/2012 omdat ik net een paar dagen te laat was met opzeggen…. Dus met andere woorden jij als consument moet je precies aan de regels houden, maar JULLIE zelf kennelijk niet! Daarbij heb ik mijn kortingspas direct naar jullie toegestuurd(staat immers in de voorwaarden), nu staat er in jullie reactie dat ik mijn pas persoonlijk op de vestiging moet inleveren! om ook van dat contract af te komen? Vraag me serieus af waar jullie mee bezig zijn. Geld verdienen, maar dan wel op een verschrikkelijke klantonvriendelijke, zeg maar gerust onbeschofte manier! Afgelopen vrijdag heb ik gebeld voor de zoveelste keer. Vaak bel je en zodra er opgenomen wordt, is de verbinding weg, weer opnieuw bellen en min 10min in de wacht hangen a 40ct per min. Krijg je iemand aan de lijn die ronduit onbeschoft is en aan gezien ik geen stap verder kwam, wilde ik haar chef spreken. Nee was het antwoord! Dus je betaalt gigantisch veel geld om iemand te pakken te krijgen om vervolgens nee te horen. ‘Mijn baas zal hetzelfde antwoord geven’,dus ik verbind niet door. Werkelijk ongehoord! Op hun fouten aanspreken heeft al helemaal weinig zin, ‘ja vervelend, maar kan gebeuren’. Als dit de nieuwe manier is van omgaan met klanten, dan zijn we hier diep gezonken in dit land.
Nog nooit heb ik zo’n slecht bedrijf meegemaakt! Maar mensen zouden voor de aardig eens ‘klachten Fit For Free’ moeten googlen, en honderden klachten komen bovendrijven. Met name opzegging abonnement.

Desired solution:

Per direct van beide contracten af.
En een gepast excuus voor de ronduit onbeschofte benadering.

All complaints of