Complaint: Selektvracht depot Vianen niet te bereiken

user-75283 on 20 December 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Aangezien mijn pakketje 2 maal is geprobeerd te bezorgen toen ik niet thuis was, wilde ik selektvracht depot vianen bellen om door te geven dat ik vanavond ook niet thuis ben. En dus een nieuwe afpspraak maken of een ander tijdstip afspreken. Selektvracht Vianen zou van 9-17 telefonisch bereikbaar moeten zijn, ik heb net meerdere malen gebeld, maar niemand neemt op. Ook bij de klantenservice van selektvracht kunnen ze mij niet verder helpen.

Desired solution:

Dat ze contact met mij opnemen, om een nieuwe afspraak te maken, zodat mijn pakketje straks niet terug gaat naar de afzender.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Responded on 20 December 2011 at 21:41

Het bezorgdepot Vianen heeft mij helemaal niet opgebeld. Mijn moeder is naar mijn huis gegaan en heeft het pakketje in ontvangst genomen, omdat ik moest werken. Op het briefje stond dat ze tussen 18-21 uur zouden komen, maar ze waren er al voor 18 uur. Dus het pakketje is binnen, maar ben niet tevreden over de afhandeling.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er is contact geweest met het bezorgdepot in Vianen. De depothouder belt de auteur van deze klacht vanochtend nog op om een leverafspraak te maken.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of