Complaint: Klantenservice?

user-75589 on 21 December 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Twee kaarten gekocht voor wicked na de bevestiging kwam ik erachter dat de datum niet kon. Direct gebeld met het dure 0900 nummer. Daar kreeg ik te horen dat ik een mail moest sturen. Dit ook direct gedaan. Tot op heden 5 dagen verder, nog geen bericht. Opnieuw gebeld met 0900 nummer. Weer negatief op de wijziging. Ik wilde de kaarten graag naar een andere datum. Helaas ! Annuleren zou kunnen als je ziek bent maar Verplaatsen ho maar. Wat een service! Maar niet echt! Ik vindt ze echt klantonvriendelijk en de service is v te zoeken.. Het had een leuke verassing moeten worden maar eindigt in een drama. Het hotel wat geboekt was verleende direct medewerking .
Seetickets! Bedankt!

Desired solution:

Datum wijziging van de 7 e naar de 21 e er is nog geen oplossing, wacht nog op antwoordt.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het is niet mogelijk om een wijziging op uw reservering aan te brengen. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

All complaints of