Complaint: opzegging hotelbon jaarkaart

kaymaz on 21 December 2011 about Hotelbon in category Reizen Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik ben 3 jaar geleden gebeld voor een hotelbon jaarkaart en dat heb ik destijds telefonisch geaccepteerd en het volgende wilde ik dat opzeggen maar bleek te laat te zijn en ze zouden mij uitschrijven maar blijkbaar is dat niet gebeurt en krijg ik een brief thuisgestuurd met weeer een hotelbonjaarkaart, ik heb gelijk gebeld dat ik het had opgezegd en dat was niet mogelijk omdat het schriftelijk moest gebeuren en dat ik er weer een jaar aan vast zit, dit allemaal terwijl de wet er heel duidelijk over is: een overeenkomst moet opdezelfde manier kunnen worden ontbonden als dat het is aangegaan

Desired solution:

het hele bedrijf onder de loep nemen

Message from

12 years ago - Geachte mevrouw/meneer, U heeft indetijd bij het pakket een brief ontvangen waarin vermeld, dat de Jaarkaart automatisch doorloop en dat schriftelijk of per mail opgezegd dient te worden. indien u het daar niet mee eens was geweest had u het pakket direct kunnen retourneren en was u direct als Jaarkaarthouder uitgeschreven. Aangezien ik niet over uw gegevens beschik kan ik niets voor u nakijken. Gelieve een mail te verzenden met uw adresgegevens en jaarkaartnummer zodat ik e.e.a. voor u kan nakijken en regelen> Mailadres: ldeboer@fletcherhotels.nl

All complaints of