Complaint: Niet op afgesproken data ophalen en bezorgen

user-75692 on 21 December 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Afspraak gemaakt via Wehkamp voor een ophaal en retouropdracht voor 13 december. Vervolgens is op 9 december mijn pakket bezorgd bij de buren ondanks dat ik specifiek heb aangegeven dat ik dit absoluut niet wil. Pakket dat retour moest is uiteraard niet meegenomen omdat ik niet thuis was. Op de afgesproken datum 13 december vrij genomen voor de afspraak en is niemand geweest. Nieuwe afspraak gemaakt voor 17 december tussen 09.00 en 13.00, weer niemand geweest. Nieuwe afspraak gemaakt voor 20 december, weer vrij genomen voor de afspraak en weer niemand geweest. Vervolgens ligt er vandaag 21 december een briefje in de bus (voor de 1e keer) dat ze vanavond (voor de 2e keer????) zijn geweest! Schandalig.

Desired solution:

Dat selectvracht hun afsprasak 's een keer nakomt, dit is te zot voor woorden en kost mij geld om steeds vrij te nemen!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Het gaat nog verder, nieuwe afspraak gemaakt voor vanavond 28 december tussen 18.00 en 21.00. Vandaag vanaf 16.00 tot 17.00 getracht het depot Amsterdam West te bereiken zodat ze de afspraak vamnavond niet zouden vergeten maar daar nemen ze dus gewoon niet op. Bij thuiskomst om 17.40 lag er een briefje in de bus dat ze al waren geweest!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben de klacht geregistreerd. De bezorger en het depot worden aangesproken door de regiomanager op hun foutieve werkwijze. Het pakket is inmiddels opgehaald en geleverd bij Wehkamp. Wij hebben onze excuses aangeboden aan de auteur van deze klacht.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of