Complaint: Selektvracht bezorgt niet en liegt

user-75920 on 23 December 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Een pakket schoenen van Zalando stond vanaf 20 dec op de site via de barcode dat deze onderweg was. Op 21 dec is de bezorger geweest, alleen was ik niet thuis. Dus er zat een briefje in de bus dat hij op 22 dec tussen 12-18 uur weer zou komen. Ik heb hele dag gewacht, maar geen pakket, geen bezorger, niets. Op de site gekeken en daar stond dat mijn pakket 21 dec al bezorgd was. Dat is gek, want dat is niet zo, tenminste niet bij mij! Zalando heeft ook gebeld en zij gaan een handtekeningonderzoek doen, want er is voor getekend door iemand. Ik heb mijn directe buren al gecheckt, maar geen pakket. En het klopt ook niet, want de bezorger heeft een briefje in de bus gedaan dat hij de 22ste nog een keer zou komen. Dus wie liegt er? Wat gebeurt er bij Selektvracht? Het is mij al eerder overkomen, maar kon nu geen andere verzendwijze kiezen, anders had ik het zelf wel opgehaald bij bijv. een DHL punt, want Selektvracht is gewoonweg niet te vertrouwen.

Desired solution:

a. Waar is mijn pakket?
b. Excuses
c. Nooit meer iets laten bezorgen door Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from

12 years ago - Selektvracht is bij mij ook diverse malen voor hetzelfde pakket de afspraken niet nagekomen. Pakket is nog steeds niet opgehaald bij mij. Heeft u interesse om met mij Kassa en de consumentenbond aan te schrijven en verdere juridische stappen te ondernemen? Hoor graag van u.

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Hoi Pegerella, Ik wacht nu nog even het zgn. handtekeningonderzoek af, maar als dat ook niets oplevert, wil ik wel verder hiermee. Want het is van de zotte dat dit bedrijf uberhaupt nog klanten heeft. Juridische stappen moet ik nog even aanzien, maar ik vind wel dat ze veel mensen benadelen (zie ook kassa, radar etc.). Ik houd j eop de hoogte, groeten suzan

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Door een fout van ons bezorgdepot is het pakket foutief teruggemeld en retour gestuurd Zalando. Wij hebben dit pakket tegen gehouden en opnieuw gesorteerd. Het pakket is op 30/12/2011 alsnog bij de geadresseerde afgeleverd. Wij hebben onze excuses aangeboden aan de auteur van deze klacht.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of