Complaint: niet leveren van besteld artikel

user-76204 on 27 December 2011 about Groupdeal.nl in category Coupon Sites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 18 november 2011 heb ik bij Groupdeal een voucher gekocht voor 2 joggingbroeken van Fruit of the Loom.
De voucher kostte € 21,95. Het vouchernummer is GD1504292.

In de voucher stond vermeld dat het product binnen 7 werkdagen nadat de bestelling geplaatst is verzonden wordt.

Op 23 november 2011 ontving ik een nota van Dealco voor de verzendingskosten. Ik heb deze direct via IDEAL betaald. Ik mag dan aannemen dat mijn bestelling van de joggingbroeken in ieder geval binnen 7 werkdagen na 23 november 2011 door mij ontvangen zou worden.

Maar inmiddels, meer dan 1 maand later, zijn de joggingbroeken niet door mij ontvangen!!!

Het is nu zo dat ik de bestelling van de joggingbroeken wil annuleren, dit omdat Groupdeal de bij aankoop van de voucher genoemde leveringsplicht niet nakomt en ook omdat ik de joggingbroeken al elders gekocht heb.

Ik heb via een e-mail aan Groupdeal van vandaag 25 december 2011 gevraagd om de aankoop van de joggingbroeken te annuleren en mij het bedrag dat ik aan Groupdeal betaald heb voor de voucher ad € 21,95 te restitueren. Tegelijkertijd heb in de mail Groupdeal gevraagd om Dealco te verzoeken om de door mij aan hen betaalde verzendkosten ad € 5,95 terug te betalen op mijn giro 6100905 omdat zij de levering nooit uitgevoerd hebben.

Ik heb de mail beëindigd met de hoop uit te spreken dat Groupdeal deze klacht in goede harmonie wilt en zult oplossen.

Desired solution:

annuleren van de bestelde joggingbroeken met terugbetaling van het bedrag van de voucher en door Dealco terugbetaling van de verzendkosten

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Groupdeal.nl

Responded on 02 January 2012 at 16:52

De snelle manier van reageren, de vriendelijke toonzetting van de e-mail die ik van Groupdeal ontving, de manier waarop de klacht is opgelost en de snelheid waarop de klacht is opgelost was voor mij een bijzondere ervaring. Het spoort mij aan vaker aankopen bij Groupdeal te doen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Groupdeal.nl posted

Groupdeal.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste heer,

Inmiddels hebben wij persoonlijk contact met u gehad en zijn wij tot een oplossing gekomen!

Helaas was de leverancier te laat met het leveren van uw bestelling.
Uiteraard krijgt u het door u betaalde z.s.m. teruggestort.

Onze welgemeende excuses voor het ervaren ongemak.

Vriendelijke groet,

Het GroupDeal Team

All complaints of