My complaint:
Ik heb een broodbakmachine besteld via Groupon omdat hij zeer zeker voor de Kerst in huis zou zijn.
Helaas, nadat ik Groupon had gebeld op 23-12-2011 om 09:00uur heb ik op 23-12-2011 om 19:02uur een e-mail gehad dat de deal niet meer door kon gaan omdat de partner ze niet meer kon leveren.
Echter ik heb al een bevestiging dat de bestelling in behandeling werd genomen.
Hierdoor hebben jullie mij nu de kans ontnomen om alsnog voor de Kerst op een aanbieding van een broodbakmachine in te gaan, (hij was immers onderweg)!!! Dus ga ik hem niet in de winkel kopen.
Desired solution:
Alsnog Uw belofte na te komen en de broodbakmachine gewoon te leveren.
Aangezien dit jullie woorden zijn: (kopie van de naar mij gestuurde mail)We hebben uw bestelling ontvangen.
Wij waarderen uw keuze van onze diensten en vertrouwen in ons bedrijf.
Uw bestelling wordt zo spoedig mogelijk verwerkt.
Bestel reference: EULOG-14988
Product naam: Princess broodmachine
Voucher code: 31D83A1A1F
Veiligheidscode: 97DAD0531D
Dus kan ik aannemen dat de broodbakmachine op dat moment wel degelijk nog voor mij gereserveerd stond en verwacht ik ook dat U hem alsnog toezend.
Zelf weet U hoeveel broodbakmachines U kunt leveren en had U dus de deal al veel eerder kunnen beeindigen, echter na mijn bestelling heeft de deal nog zo'n 3 dagen doorgelopen, m.a.w. als U 250 broodbakmachines heeft dan kunt U 250 deals aan.
Daarbij komt ook nog dat het niet reeël is dat de klant moet gaan lopen bellen waar zijn bestelling blijft en niet andersom geïnformeerd wordt.