Complaint: Philips Sonicare defect

wamme049 on 31 December 2011 about Makro in category Groothandels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Goedemiddag,
Zo werd ik anderhalf jaar geleden bij de MAKRO in Vianen geconfronteerd met een demo van de Philips Sonicare. Ik was overtuigd en ben nog steeds enthousiast over het apparaat. Echter pech is aan mijn zijde en de Sonicare stopte er plotseling mee. Ik baal natuurlijk wel maar ben reeel. De garantietermijn is verstreken. Ik wil nu graag de Sonicare naar Philips opsturen om zo uit te zoeken waarom hij het niet meer doet, zo kunnen jullie optimaal aan de kwaliteit werken van jullie producten. Graag ontvang ik een adres waar ik de Sonicare heen kan sturen.

met vriendelijke groeten,

Stephan Wammes

Desired solution:

zie hierboven

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Makro

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Makro

Makro

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het verzoek is in behandeling genomen door het Makro Customer Service Center. Van daaruit zal een antwoord worden verzorgd.

All complaints of