Complaint: curve 8520

user-77071 on 31 December 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

heb een nieuw toestel aangeschaft doet ie het niet opgestuurd nieuwe gehad doet het ook niet leest geen sim weer opgestuurd maar niet gemaakt omdat ze zegge dat ie open is gemaakt door iemand anders maar dat kan dan alleen door de medewerker van belcompany zelf

Desired solution:

nieuw toestel

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from Belcompany

12 years ago - Geachte klant, Inmiddels hebben wij gereageerd per e-mail, waarin wij vragen om aanvullende informatie. Met vriendelijke groet, BelCompany Webcare

Message from Belcompany

12 years ago - Geachte klant, Tot op heden hebben wij nog geen reactie op onze e-mail ontvangen. Zojuist hebben we geprobeerd u telefonisch te bereiken, maar kregen hierop helaas geen gehoor. Graag zouden wij een reactie ontvangen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, BelCompany Webcare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte klant,

Tot op heden hebben wij niks van u vernomen.

Met vriendelijke groet,

BelCompany Webcare

All complaints of