Complaint: Abonnement voor scholier

user-77654 on 02 January 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ongelooflijk hoe Arriva de tijd terugdraait. Met peperdure abonnementen voor scholieren en bestelmethoden die uit de tijd van vrouw holle komen. Als je nu een abonnement moet hebben dan kan je die alleen maar via internet kopen. Tijdens dit proces moet een ingangsdatum worden gekozen maar Arriva garandeert dan niet dat je abonnement op tijd binnen krijgt. Binnen 7 werkdagen zegt men?????? In deze tijd??? 7 werkdagen in 2012. RONDUIT BELACHELIJK. Arriva is gewoon een achterlijke organisatie.

Desired solution:

Een andere busmaatschappij die wel meedenkt met de klant.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arriva

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezen ervoor om uw reactie op te nemen in ons eigen Klantreactie registratiesysteem. Dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen. Alle geregistreerde reacties tezamen geven ons een goed overzicht op welke manier wij onze diensten en service voor reizigers kunnen verbeteren.

Wist u dat u uw reactie ook rechtstreeks bij ons kunt achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op ? Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of