Complaint: Inchecken en uitchecken met een maandabonnement Lelystad

user-77729 on 03 January 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanaf 1 januari heb ik via www.ov-chipkaart.nl een reis product bijgewerkt op mijn persoonlijke ov-chipkaart. Het is een maandabonnement op de bus Arriva Lelystad, centrum zone 4900 komt niet voor op de website aanvraag, het abonnement kostte € 44,70 en tot mijn verbazing bij het inchecken/uitchecken op maandag 2 en dinsdag 3 januari 2012 werkt het niet en wordt er geld van mijn tegoed afgeschreven, in totaal reeds € 4,–.

Desired solution:

Het geld dat ik ten onrechte hebt betaald terug ontvangen en dat de apparaten in de Arriva bussen in Lelystad wel het abonnement herkennen, op de website de centrum zone 4900 wel aanwezig is.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arriva

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezen ervoor om uw reactie op te nemen in ons eigen Klantreactie registratiesysteem. Dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen. Alle geregistreerde reacties tezamen geven ons een goed overzicht op welke manier wij onze diensten en service voor reizigers kunnen verbeteren.

Wist u dat u uw reactie ook rechtstreeks bij ons kunt achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op ? Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of