My complaint:
Ik heb in november een BB+250min abbo aangevraagd, nooit een simkaart gehad, maar toch een factuur die open staat. Dit terwijl ik het abonnement ook net als de helft hier had opgezegd. Toch moest ik wel de administratiekosten betalen, geen probleem, gedaan. Ik snap echt niet hoe de administratie loopt,hoe slordig het er wel is. Bellen heb ik gedaan, blijkt dat ik niet eens een klant ben (beide bij de gewone en blackberry afdeling). Nu nog bellen heeft totaal geen nut, want er wordt dan gezegd dat ik een email moet sturen, waarbij je toch geen duidelijk antwoord krijgt. Wat ik hier verder nog lees is dat je recht heb op ontbinding, indien de bestelde producten niet binnen 30 dagen arriveren. Heel jammer dit soort onduidelijkheid en oplichting! Dit allemaal terwijl ik bekenden van mij juist adviseer om youfone te nemen, vanwege de lage prijzen.
Desired solution:
Ontbinden van mijn (zogenaamde) contract. Neem telefonisch contact op, want via mail gaat eeuwen duren.