Complaint: dubbele incasso, het steeds niet nakomen van gedane afspraken, toezeggingen

user-78077 on 04 January 2012 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Youfone heeft dmv van ontermediair “direct pay services” ten onrechte tweemaal een “zero day”incasso gedaan. Toezeggingen gedaan per email om het abonnement te annuleren en de administratiekosten terug te betalen zijn niet nagekomen. Ik heb gisteren zelfs een brief van youfone gehad (met simcard) waarbij werd medegedeeld dat mijn huidige provider mijn huidige mobielnummer had vrijgegeven (ivm met nummerbehoud) hetgeen geheel onjuist is. Ik hen de afgelopen maanden zeker 20 emails en telefonische kontakten gehad. De beloften gedaan door Youfone medewerksters Anne, Sofia, Nurien Simons, Joami worden doodweg niet nagekomen. Op emails, klachten hierover wordt simpelweg niet gereageerd. Op mijn verzoek is ABNAMRO een klachten/fraude onderzoek gestart. Heb inmiddels een selectieve blokkade laten uitvoeren

Desired solution:

restitutie van gedane incasso's (euro 19,90), annulering Youfone abonnment , compoendsatie gemaakte telefoonkosten ( 20 euro)

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Responded on 09 January 2012 at 10:59

tot nu toe is de kwestie in het geheel niet opgelost

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

opgepakt met de klant

All complaints of