Complaint: Pakket kwijt

user-78517 on 06 January 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben 2 pakketten verzonden via DHL for you. Deze pakketten zijn keurig netjes verzonden. Twee dagen later worden ze aangeboden op het aangegeven adres door de chauffeur van Selektvracht. De mensen voor wie het pakket is bestemd zijn helaas niet thuis en kunnen het pakket niet in ontvangt nemen. Vervolgens vinden de mensen s’avonds een afgescheurde envelop in de brievenbus met de tekst. Uw pakketten worden morgen opnieuw aangeboden.

Hierna is nooit weer iets vernomen van onze twee pakketjes. Op de website van DHL for you staat dat de pakketten zijn bezorgd. We zijn inmiddels 2 weken verder. Hebben al tientallen keren contact gehad met de DHL for you. Beloven steeds te mailen met de oplossing. Tot dusver nog niks gehoord!!! Slecht!!!

Desired solution:

Ik wil weten waar deze pakketten zijn. En wie de chauffeur is die dit heeft bezorgd. Deze heeft een afgescheurde envelop in de brievenbus gedaan. Dit lijkt me niet een normale werkwijze!!! Graag hoor ik binnen 24 uur waar we aan toe zijn. We hebben nu al 2 weken gewacht op antwoord!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Deze klacht is reeds afgehandeld door onze collgea's van DHL for you. Deze klacht wordt hierbij afgesloten.

Selektvracht B.V. Webcare team

All complaints of