Complaint: aanmelding energie

user-78593 on 07 January 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb me aangemeld bij de Nederlandse Energiemaatschappij, maar nu kreeg ik een brief dat we niet kredietwaardig genoeg zijn, en ik eerst 180,00 euro moet betalen en dan krijg ik energie, wij hebben een verhoogd betalingsrisico zeggen ze.
wij hebben 7 jaar bij onze dochter ingewoond dus helemaal geen energie afgenomen dus ik begrijp niet waar ze dat vandaan halen
en ik vind het een beetje vreemd,als je eerst 180 euro betaald ben je ineens wel krediet waardig, ra ra hoe kan dat, dit slaat echt nergens op, wij hebben gewoon onze AOW en een klein pensioen dus ik weet echt niet waar ze dat vandaan halen, kunt U hier iets aan doen?

met vriendelijke groeten
Mevr. E Henkes van Vliet

Desired solution:

nou met geen een meer heb inmiddels al een andere maatschappij moeten nemen anders zit ik zonder energie,
en ik zou tevreden zijn als die reclame van de tv af gaat want die slaat nergens op

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nederlandenergie.nl

Met vriendelijke groet,

Team Klachtafhandeling
Klantenservice NLE

All complaints of