My complaint:
Voor een tiental weken terug had Remonyl een prachtige advertentie op internet staan, over afvallen. Dit pakket was ‘gratis’, alleen verzendkosten moesten betaald worden en als je er vanaf zag, dan kon je dit via email doen binnen
2 weken. Het duurde wel erg lang voor het pakket kwam. Ik ben toen op het internet gaan surfen en kwam zoveel klachten tegen, dat ik er toch maar vanaf zag. Ik had toch nog niets ontvangen, dus direct een mail gestuurd, dat ik er per direct vanaf zag (30-11-2011) en dus ik heb alles retour gezonden, de verzendkosten zijn WEL betaald.
Ik heb geprobeerd Remonyl telefonisch te bereiken en dit lukt niet.
Ik kreeg weer een pakket, ook dit is retour (ongeopend)gegaan.
Vandaag kreeg ik een herinnering van Remonyl met een acceptgiro, of ik maar even € 39,95 + herinneringskosten € 8,– wil gaan betalen. Wanneer dit niet gebeurd, dan zullen alle verdere kosten voor mijn rekening komen.
Dit vind ik echt absurd. Een dreigement en vind ik dus ook niet kunnen.
Ik heb de brief onmiddellijk RETOUR gedaan. Achterop de brief heb ik meegedeeld, dat ik verder NIETS meer wil ontvangen en dat ik geenszins van plan ben te betalen voor pakketten die ik NIET heb ontvangen.
Ook heb ik Remonyl vandaag via email benaderd, maar ik vrees dat ik geen antwoord krijg.
Ik heb netjes de verzendkosten voldaan en wil verder niets meer ontvangen.
Desired solution:
Dat Remonyl stopt met het 'hardnekkig' zenden van pakketten, welke ik heb geannuleerd.
En dat ik graag antwoord wil met de bevestiging dat ze deze pakketten en facturen ook niet meer zenden.