Complaint: 755 euro, data verbruik in nog geen 6 uur telefoon geblokkeerd.

user-79001 on 09 January 2012 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb op 9 januari om 9 uur smorgens een sms gehad, dat mijn telefoon geblokkeerd zou worden, omdat ik volgens simyou aan mijn limiet zou zitten van data verbruik,ik heb hun gebeld, na 45 minuten kreeg ik iemand aan de lijn, die mij vriendelijk vertelde dat ik tussen 1:30 en 7:00 voor 755 euro internet heb gebruikt, ik heb de hele nacht geslapen, dus dit is onmogelijk. volgens de medewerker is dit wel zo en heb ik dit wel verbruikt,toen informeerde deze medewerker bij een collega en zou het bedrag naar 75 euro veranderd worden, hier ben ik het niet mee eens , ik heb dit absoluut niet verbruikt, en ben ook mijn 1 gb kwijt plus de 75 euro.

Desired solution:

ik wil mijn bundel van 1 gb terug ik wil dat ze dit bedrag kwijtschelden.

All complaints of