Complaint: Wanorde bij Woonsquare

user-79290 on 11 January 2012 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds mei 2011 moeten wij een compleet onbeschadigde 1-2-3n 3 zitter krijgen. Iedere keer opnieuw is er iet niet correct of onbeschadigd. Uiteindelijk hebben we de afspraak gemaakt dat we alles nieuw zouden ontvangen. echter, ook nu weer een beschadigde 3 zitter en een kwalitatief slechter soort leer( zo niet leather look).

Desired solution:

Geld retour. ook geiiest, maar ze komen zaken repareren welke ik niet eens in mijn bezit heb omdat de bezorgers het weer meegenomen hebben

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Woonsquare posted

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant krijgt nieuwe set

All complaints of