Complaint: straks anderhalve week zonder internet, bellen en tv

user-79459 on 12 January 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 29-11-2011 heb ik KPN alles-in-een besteld voor ons nieuwe huis. De activeringsdatum is toen gezet op 22-2-2012. Hierbij heb ik nadrukkelijk nagevraagd of, wanneer ik eerder zou verhuizen, de datum nog kon vervroegen. Dit was geen enkel probleem werd mij verteld. Gister (11-1-2012) heb ik gebeld met de klantenservice om het inderdaad te vervroegen, naar 8 februari (nu dus over 4 weken). Dit kon absoluut niet. Wanneer ik vandaag de aansluiting had aangevraagd was het mogelijk geweest, want dan wordt zoiets binnen 4 weken geactiveerd, maar de datum vervroegen was geen optie, wat ik ook probeerde. Het gevolg hiervan is dat ik, wanneer ik 11 februari verhuis, dus 11 dagen zonder internet, bellen en tv zit, dankzij de slechte service van KPN. Toen ik vervolgens een klacht wilde indienen aan het einde van het gesprek (het was ondertussen 21.58) werd ik doorverbonden zei de medewerker, maar werd er gewoon opgehangen. Ik vind dit echt een belachelijk slechte service en een erg slecht begin van mijn contractsperiode bij KPN.

Desired solution:

Internet eerder activeren, en wel in week 6.

All complaints of