Complaint: reisbureau

user-79970 on 14 January 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben afgelopen woensdag een stedentrip naar barcelona geregeld voor mijn schoonouders, als cadeau voor hun 50 jarig huwelijksfeest.
Nu dachten wij we gaan naar een reisbureau, dan kunnen ze ons vast wel goed helpen, en misschien kunnen ze ook nog wat extra regelen.
Nou niets is minder waar, we troffen en onvriendelijk dame, die graag naar huis toe wilde, en zeker niet vakbekwaam was !!
Het hotel was er niet meer die wij wilde, dus we moesten op zoek gaan naar een ander hotel, en zei hadden jullie nog ideen, ja dat kan wel, maar zij had eigenlijk helemaal geen ideen en gaf ons weinig tips, waar ze eigenlijk naar mijn idee toch wel voor zat !!
We moesten bijna 30 euro extra adm kosten betalen waar wij bij gratie nog 11 euro af konden krijgen, en er was eigenlijk verder niet veel mogelijk, terwijl andere reisbureau’s achteraf veel meer voor ons konden doen.
We hebben uiteindelijk omdat wij zelf gelukkig ook hadden gekeken een ander goed alternatief gevonden, maar zij had verder heel weinig ideeen, erg jammer!!
Wij zullen dan zeker dit reisbureau in het stadshart in zoetermeer bij niemand aanraden, misschien hadden we de verkeerde getroffen, maar zeker in deze tijd, waar genoeg concurrentie is, mag je toch zeker er wel vanuit gaan, dat je vakkundig en vriendelijk geholpen wordt.
Dan kan je het zeker beter via internet boeken, en dan kunnen uw reisbureau’s wel sluiten, slechte zaak !!

Desired solution:

Ik hoop dat u zeker, dit reisbureau in Zoetermeer.
Misschien wel een keer bezoekje gaat brengen,of wat dan ook, want zeker voor de komende reizigers is dit wel heel belangrijk, dan wordt het erg rustig bij arke.
Ja wij hebben een goed hotel met vliegreis nu geregeld voor mijn schoonouders, dankzij onszelf.
Ik zag wel op het nieuws dat je 50 euro korting krijg voor reis van minimaal 500 euro bij arke, wij hebben een reis geboekt voor ruim 500 euro, dus ik weet niet of daar nog iets te regelen valt, of misschien iets extra\'s voor mijn schoonouders.

Wij horen graag nog van u, en hopelijk met positief nieuws !!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Telefonisch contact gehad, toelichting gegeven en een bloemenbon aangeboden.

All complaints of