Complaint: KPN kan in 5 maanden nog geen klacht oplossen

user-80114 on 15 January 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben begin september 2011 naar Veendam verhuisd. Sinds mijn verhuizing heb ik nog geen dag fatsoenlijk kunnen internetten, bellen en tv kunnen kijken.Na het sturen van brieven, heeeeeelveel bellen en vele mailtjes is er niks veranderd.Maar wel blijven betalen!
Mijn telefoonnummer is zomaar een hele week verwisseld geweest met een andere klant, dus ook geen internet en tv die week gehad. De KPN doet er totaal niets aan.
Ze reageren niet eens op mijn brieven, en als je de helpdesk maar weer eens belt krijg je vaak iemand aan de lijn die totaal geen verstand heeft van telecommunicatie of je wordt niet serieus genomen en afgepoeierd.
Mw. van de Sanden en mw. Kuijpers sturen mailtjes dat mijn brieven en mailtjes niet te traceren zijn. Hoe kunnen zij dan reageren???? .Ik heb hun gemeld dat de laatste nota teruggevorderd is, dus zal er wel weer een afsluiting of incassoburo komen.

De KPN maakt er een zootje van . De klant die meebetaald aan de forse bonussen zijn niet in tel.
Kortom: kijk uit en ga niet met de KPN in zee, want dan ben je ten dode opgeschreven !!!

Desired solution:

1/ vanaf september alle betaalde gelden terug betalen
2/ Contract in laten gaan op datum dat alle problemen zijn opgelost
3/ Alle gemaakte telefoongelden terug betalen
4/ Excuus brief voor hun wanprestaties

All complaints of