Complaint: Fraude met bankrekening

user-80003 on 16 January 2012 about Lotto in category Loterijen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Er is al maanden geincasserd van onze zakelijke rekening, voor deelname aan de lotto. Vanaf oktober 2011 ben ik het aan het opzeggen, blijkt dus dat wij ons nooit hebben aangemeld, het staat op een andere naam van iemand uit een ander stad. Ik wacht al weken op bericht van de Lotto, ik krijg niets te horen.

Desired solution:

Terugstorting onterecht geincasseerde bedragen

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Lotto

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Lotto

Responded on 23 January 2012 at 07:50

Lotto, weigert de geincasseerde bedragen terug te storten, zij willen slecht een klein deel terug storten uit Coulance zeggen zij.
Zij hebben een fout gemaakt, dus hoezo Coulance!

Lotto

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klacht was al in behandeling genomen bij De Lotto. Ging om een klacht vriendenloterij. Indien er bij Lotto ook nog afschrijvingen zijn graag naar antwoord@lotto.nl doorsturen.

All complaints of