Complaint: oplossing

user-75635 on 16 January 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

net gelezen dat mijn klacht is opgelost en dat dit aan mij is medegedeeld door het webcare team, helaas is dit niet het geval. Mijn pakket is nog steeds niet terecht en contact met het webcare team heb ik ook niet gehad, niet per mail en niet per telefoon. Als selectvracht een klacht krijgt dienen ze dit ook goed op te lossen en niet hopen dat een ander het oplost voor hen

Desired solution:

dat selectvracht actief bezig gaat om mijn pakket te traceren en mij dit laat weten.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from Selektvracht

12 years ago - Geachte heer/mevrouw de Jong, Wij hebben u reeds een reactie gestuurd op de vorige klacht via deze website. Waarschijnlijk is deze terecht gekomen in uw spambox. Uw pakket is door een fout van het bezorgdepot retour afzender gestuurd. Het pakket is reeds op 05/12/2012 in de wagen gegaan retour afzender, hierdoor is niet mogelijk om het pakket opnieuw aan te bieden. Wij adviseren u contact op te nemen met de afzender zodat het pakket opnieuw verstuurd kan worden. Het bezorgdepot is reeds aangesproken op hun foutieve werkwijze. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Selektvracht B.V. Webcare Team.

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het pakket is reeds op 05/12/2012 retour gestuurd naar de afzender door een fout van het bezorgdepot. Dit depot is al aangesproken op de foutieve werkwijze.
Wij hebben de auteur van deze klacht geadviseerd contact op te nemen met de afzender. Wij hebben nogmaals onze excuses aangeboden aan de auteur van deze klacht.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of