My complaint:
Eenmaal een bezorging gemist, waarop er een kaartje in de bus lag, met het tijdstip van de volgende bezorging. Op dit tijdstip was ik thuis, maar er kwam niemand, niks geen pakje…. En de volgende dag werd mij middels een kaartje medegedeeld dat mijn pakketje na 4x aangeboden te zijn, terug zou worden gestuurd. Vreemd, want SelectVracht is helemaal niet 4x langs geweest. Toen ik om opheldering belde met de klantenservice werd ik bijzonder arrogant en bitchy te woord gestaan door meerdere medewerkers. Zij vonden het duidelijk mijn probleem dat HUN bezorger niet langs was geweest, en mij nu mijn dure pakketje laten missen. Het regiodepot is telefonisch onbereikbaar. Dus ik heb betaald voor bezorging van mijn pakket, maar de bezorger blijft op het pakketje zitten en casht wel het geld voor de aflevering. Dat heet toch afzetterij? Ik ben verschrikkelijk boos hierom. Wàt een slechte zaak!
Desired solution:
Ik zou tevreden zijn met mijn pakketje hier, in mijn handen, zonder dat ik nogmaals verzendkosten hoef te betalen aan de (commerciele) verkoper. En ik wil excuses voor het extreem onbeschofte gedrag van de helpdeskmedewerkers. Een schold me uit, een ander ging schreeuwen, en door allen werd ik con-ti-nue geinterrumpeerd. En opgehangen als ik vriendelijk vroeg of ik uit mocht spreken.