My complaint:
Bij ‘blijkbaar’ 3e poging tot bezorging krijg ik een eerste melding (zaterdag) daarover. Kan pas vanaf dinsdag bellen wanneer zij ook weer poging doen tot bezorgen. Ik werk dan, dus kan niet open doen. Dinsdag hele dag gebeld naar depot (vanaf 9 uur sochtends), wordt niet opgenomen. Klantenservice gemaild en gebeld: ja 4e poging is laatste, pakje gaat terug naar Duitsland. Zij weigeren ook om contact op te nemen met depot hierover.
Wist pas sinds zaterdagavond dat er blijkbaar pogingen tot bezorging gedaan werden. Heb in totaal maar 1 briefje daarover gekregen maar schijbbaar de 3e poging.
Pakje kan niet op ander adres (werkadres) bezorgd worden, kan niet nogmaals, maar dan savonds aangeboden worden of naar een DHLpunt oid gebracht worden.
Kort gezegd kan er niks en mag ik het zelf met de afzender gaan oplossen.
De specialist in consumentenbelevering MY ASS!
Desired solution:
ontvangst van mijn pakje.