Complaint: Youfone brengt ten onrechte bedragen in rekening en betaald niet terug

user-80638 on 18 January 2012 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zakelijk abonnement met 4 aansluitingen waarvoor bij aanvang de bundels onderling bellen zijn afgesloten.
Toch brengt Youfone regelmatig gesprekken naar Youfone nummers in rekening. Het betreft hier steeds de 4 nummers waarvoor de bundel is afgesloten.
Youfone reageert steeds laks. Diverse keren gevraagd om terug te storten. Heb zelfs meerdere malen kopie contract gestuurd.

Desired solution:

Alle teveel betaalde bedragen terugstorten.
Een echt gemeend excuus en tegemoetkoming voor de extra gemaakte onkosten.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Absoluut niet tevreden met de oplossing. Na 5 weken een bericht dat bedragen zijn verrekend. Staat wel vermindering op factuur maar niet waarom. Geen excuses en geen tegemoetkoming/vergoeding voor de extra gemaakte kosten. Is jammer dat er niet minder dan 1 ster gegegeven kan worden. Helemaal niet blij

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Youfone.nl posted

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Alweer melding van Youfone om klacht als opgelost te markeren. Mooi voorbeeld van juistheid want VERKEERDE NAAM gebruikt hierbij Nog steeds geen excuses Nog steeds geen tegemoetkoming/vergoeding Dus nog NIET opgelost

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

opgepakt met de klant

All complaints of