My complaint:
De factuur waarop het verbruik van november 2011 was erg hoog. Bij navraag bleek dat alle kosten die berekent waren, buiten de bundel waren berekent, terwijl alle kosten (telefonie en sms) gewoon binnen de bundel vielen.
Resultaat: een rekening van 32,69 euro voor een factuur die 3,56 euro had moeten zijn.
Na telefonisch overleg en een email, zou dit bedrag bij de volgende factuur gecrediteerd worden. In de email staat dat het ook de daarop volgende maand kan zijn.
Vandaag de nieuwe factuur ontvangen, maar de creditering is nog steeds niet rond.
Bij telefonische navraag, bleek dat er heel veel klanten waren waar het fout was gegaan en dat de facturen handmatig stuk voor stuk moeten worden uitgezocht en gecorrigeerd.
Ik vind het belachelijk dat ik als klant de dupe wordt, van fouten van Youfone en dat het dan ook nog eens 2 maanden duurt om dit te corrigeren.
Toen ik aangaf dat ik dan de rekening zou storneren (van 32,69 euro) werd er gedreigd met hoge kosten!
Desired solution:
Ik wi binnen 1 week na dato het teveel betaalde bedrag gewoon teruggestort hebben op mijn rekening. Desnoods berekenen ze dan maar achteraf wat ze nog tegoed hebben (namelijk 3,56 euro)